Sinds 2008 verzorg ik voor een Utrechtse praktijk voor therapie en coaching de financieel-administratieve processen. In het begin bestond deze praktijk uit zeven vrijgevestigde professionals. Sindsdien heeft de praktijk zich ontwikkeld tot een kleine instelling van dertien professionals, met een vestiging in Utrecht en één in Amsterdam.
Naast mijn werkzaamheden voor deze praktijk heb ik een paar losse klussen voor therapeuten gedaan.

Achtergrond
Ik heb economie en maatschappelijk werk gestudeerd.
Tijdens mijn eerste niet-afgeronde studie werkte ik op de financiële afdeling van een filmmaatschappij. Ik deed daar voornamelijk het debiteuren-beheer: ik onderhield contact met grote en kleine debiteuren en inde ook de oude, bijna afgeschreven facturen.
Tijdens mijn tweede opleiding werkte ik als vrijwilliger bij de Kindertelefoon en tijdens mijn afstuderen heb ik daar in loondienst de gehele administratie voor mijn rekening genomen. Vanuit deze organisatie ben ik doorgestroomd naar Bureau Jeugdzorg, alwaar ik eerst de preventie-afdeling en later de communicatie-afdeling ondersteunde. Op die laatste afdeling groeide ik uit tot contentbeheerder en webredacteur (ik beheerde de websites en het intranet).