Lukt het jou om je leven in te richten naar de corona-maatregelen? Lukt het om je werk zó in te richten dat je je aan de opgestelde richtlijnen kunt houden? Lukt het je om je GGZ-praktijk draaiende te houden?

hulp op afstand

E-health werd in de afgelopen jaren al meer en meer toegepast in de GGZ. Nu in deze corona-crisis moeten alle GGZ-professionals eraan geloven. De één gaat dat beter af dan de andere.

Ik kan me voorstellen dat het herinrichten en aanpassen zoveel aandacht en energie van je vraagt, dat de dagelijkse administratie even blijft liggen. Dat is heel begrijpelijk. Je cliënten en hun hulpvraag gaan voor.

Dan maar even alleen het hoognodige.
De rest komt later wel weer.

En toch. Administratie dat blijft liggen, verdwijnt niet zomaar. Dat stapelt zich meestal gewoon op. Dossiers moeten bijgewerkt worden, gespreksverslagen moeten geschreven worden.

Wacht je te lang met het bijwerken van de dossiers, dan snijd je jezelf in de vingers. Als een zitting nog vers in je geheugen zit, is deze vaak binnen een kwartier in het EPD ingevoerd.
Wanneer je je administratie een maand of zelfs maar een week laat liggen, kan het zijn dat je dingen overslaat, zaken vergeet.

En je financiële administratie kan je ook niet zomaar laten liggen. Dan komt er geen geld meer binnen.

hulp nodig?

Ik heb jarenlange ervaring in de financiële administratie in de GGZ-praktijk en bij GGZ-instellingen. Ik ga graag met je in gesprek om te onderzoeken waar ik jouw praktijk of instelling kan ondersteunen, tijdelijk of permanent.

Laat een berichtje achter, stuur me een mail of bel me, dan maken we een Zoom, Skype of Whatsapp-afspraak!

Annemarie Ruijsenaars
lukt het een beetje?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *